Gå til indholdet
Betingelser
Tilbud & Priser
- Alle tilbud er gældende i 30 dage, medmindre andet er aftalt.
- Priser er ekskl. moms, medmindre andet er oplyst.
- Uforudsete udgifter eller ekstraarbejde, der ikke var en del af det oprindelige tilbud, vil blive faktureret særskilt efter aftale.
Betaling
- Fakturering sker efter aftale, enten som aconto-betaling eller ved færdiggørelse.
- Betalingsfristen er 8 dage netto, medmindre andet er aftalt.
- Ved for sen betaling pålægges renter i henhold til gældende regler samt eventuelle rykkergebyrer.
Ændringer & Ekstraarbejde
- Ændringer i projektet efter accept af tilbud kan påvirke prisen og tidsplanen.
- Ekstraarbejde udføres kun efter skriftlig aftale og faktureres efter gældende timesats eller et særskilt tilbud.
Fortrydelse & Afbestilling
- Afbestilling skal ske senest 7 dage før planlagt opstart.
- Ved senere afbestilling forbeholder vi os retten til at fakturere for allerede bestilt materiale og planlagt arbejdstid.
Ansvar & Reklamation
- Vi følger gældende regler for garanti og reklamation iht. Købeloven og Dansk Byggeri.
- Kunden skal reklamere over fejl og mangler senest 5 dage efter opgavens afslutning.
- Lautrup Byg er ikke ansvarlig for skader som følge af forkert vedligeholdelse eller ændringer foretaget af andre håndværkere.
Adgang til Byggeplads
- Kunden skal sikre adgang til arbejdsområdet og sørge for el, vand og eventuelle nødvendige tilladelser.
- Eventuelle forsinkelser som følge af manglende adgang kan medføre ekstra omkostninger.