Betingelser

Tilbud & Priser

  • Alle tilbud er gældende i 30 dage, medmindre andet er aftalt.
  • Priser er ekskl. moms, medmindre andet er oplyst.
  • Uforudsete udgifter eller ekstraarbejde, der ikke var en del af det oprindelige tilbud, vil blive faktureret særskilt efter aftale.

Betaling

  • Fakturering sker efter aftale, enten som aconto-betaling eller ved færdiggørelse.
  • Betalingsfristen er 8 dage netto, medmindre andet er aftalt.
  • Ved for sen betaling pålægges renter i henhold til gældende regler samt eventuelle rykkergebyrer.

 Ændringer & Ekstraarbejde

  • Ændringer i projektet efter accept af tilbud kan påvirke prisen og tidsplanen.
  • Ekstraarbejde udføres kun efter skriftlig aftale og faktureres efter gældende timesats eller et særskilt tilbud.

Fortrydelse & Afbestilling

  • Afbestilling skal ske senest 7 dage før planlagt opstart.
  • Ved senere afbestilling forbeholder vi os retten til at fakturere for allerede bestilt materiale og planlagt arbejdstid.

Ansvar & Reklamation

  • Vi følger gældende regler for garanti og reklamation iht. Købeloven og Dansk Byggeri.
  • Kunden skal reklamere over fejl og mangler senest 5 dage efter opgavens afslutning.
  • Lautrup Byg er ikke ansvarlig for skader som følge af forkert vedligeholdelse eller ændringer foretaget af andre håndværkere.

Adgang til Byggeplads

  • Kunden skal sikre adgang til arbejdsområdet og sørge for el, vand og eventuelle nødvendige tilladelser.
  • Eventuelle forsinkelser som følge af manglende adgang kan medføre ekstra omkostninger.